Description and outputs |
Describe the main purpose / aim of your activity / project. What were its side effects or secondary results? |
První ročník školkového farmářského jarmarku proběhl na podzim 2021. Záměrem akce bylo uspořádat komunitní setkání, jehož výtěžek finančně podpoří místní mateřskou školku v zakoupení skleníku, v němž si budou děti pěstovat vlastní zeleninu. Nápad uspořádat jarmark podpořili nejen rodiče a prarodiče, ale také místní farmáři a výrobci.
Na jarmarku se prodávaly lokální produkty, ale také výrobky školkových dětí. Součástí jarmarku byla též tvořivá dílna a doprovodný program pro účastníky. Hlavním organizátorem akce byla MŠ Čepřovice.
S ohledem na pozitivní ohlas a velkou návštěvnost plánuje MŠ s jarmarkem pokračovat:
- 04/2022: Velikonoční jarmark pomáháme Ukrajině – výdělek bude poskytnut na pomoc Ukrajině konkrétně rodině, která u nás bude ubytována (obec dala k dispozici byt).
- 10/2022: Podzimní jarmark – výdělek bude poskytnut domovu pro Seniory, se kterým MŠ Čepřovice spolupracuje, zaplacena bude aktivita pro Domov pro seniory Sousedovicích (harmonikáři, canisterapie, kouzelník) |
Is the activity related to any of your strategical document? |
Koncepce rodinné politiky obce Čepřovice |
Were the implemented activities documented? |
Video záznam z trhu - https://www.facebook.com/msceprovice/videos/569491840799084
|
Start of activity: |
01.10.2021 |
Attachment |
|
How was the activity funded? |
finančně se podíleli hlavně rodiče, dobrovolníci, kteří věnovali materiál na výrobu výrobků děti na trh. Nebylo třeba z rozpočtu školky ani obce jakkoliv finančně akci podporovat. |
Describe the main strengths of your activity / project during its realization? |
Zapojení rodičů, široké veřejnosti, místních farmářů do celé akce, ukázat všem, že v okolí obce je mnoho šikovných farmářů a také to, že děti dokáží bojovat za svou věc (nový skleník, zaplacení aktivity pro seniory, pomoc Ukrajině apod.).B39 |
Describe the main weaknesses of your activity / project during its realization? |
Významný vliv počastí při venkovních akcích. |
Monitoring and evaluation |
Has the impact of the implemented activity / project been measured and evaluated in any way? |
MŠ Čepřovice prvním ročníkem jarmarku vydělala na zahradní skleník 24 500 Kč .
Akci navštívilo něco přes 150 lidí a účastnilo se celkem 5 prodejců.
Na druhý ročník máme již potvrzeno 15 prodejců. |
Do you plan to further develop/maintain the activity/project? |
Farmářský školkový trh chceme pravidelně pořádat 2x do roka v podobě Velikonočního a podzimního trhu.
Záměrem je postupně oslovovat další prodejce na území okresu s možností zapojit se.
Dále plánujeme uskutečnit velký školkový trh našeho Mikroregionu Vlachovo Březí |
Media, promotion |
How was the communication with the media and what were the media outcomes? |
Informace k akci byly zveřejněny na FB stránkách, po okolních obcích rozneseny informativní plakáty, www stránky obce.
https://strakonicky.denik.cz/ctenar-reporter/farmarsky-trh-se-povedl-ceprovicka-skolka-vybrala-na-sklenik-23-tisic-korun-2021.html
https://www.facebook.com/msceprovice/videos/569491840799084 (později zveřejněno také v místní TV Šrumec)
První ročník byl podpořen panem senátorem MUDr. Bc. Tomáš Fialou, MBA, který se i osobně zúčastnil, na 2. a 3. trh má obec již zaplacenou reklamní kampaň na rádiu Faktor
|
Partakers |
Name: |
Obec Čepřovice |
Company number or other registration data: |
00228702 |
Address: |
Čepřovice 58, 38756 Čepřovice |
Web: |
https://www.ceprovice.cz/ |
Another partakers |
Název: | MŠ Čepřovice |
IČO nebo jiný registrační údaj: | 75000806 |
Adresa: | Čepřovice 56, 38756 Čepřovice |
Web: | https://www.ceprovice.cz/materska-skola-ceprovice/1506441592-0 |